Kunsági bormarketing !

Az Agrárminisztérium jóváhagyta a Kunsági Borvidék Hegyközségi Tanácsa "Benned mennyi Kunság van ?" című programjavaslatát elfogadta és a megvalósításhoz 41.048 euró támogatási összeget ítélt meg.

Célunk, hogy a

  • terméknépszerűsítéssel a fogyasztó részére kellő mennyiségű, objektív információt juttassunk el ahhoz, hogy kiválaszthassa a neki legmegfelelőbb terméket.

  • olyan kapcsolati rendszert hozzunk létre a kampány alatt, amely elősegíti a régió borászati termékeinek az Európai Unió területén történő értékesítését a jövőben is.

  • tájékoztassuk a fogyasztókat a tagállamokban a bor felelősségteljes módon történő fogyasztásáról és a káros alkoholfogyasztáshoz kapcsolódó kockázatokról, t

  • a bor egyedi földrajzi környezetének vagy származásának tulajdonítható különleges minőségével, hírnevével vagy egyéb jellemzőivel összefüggésben – az oltalom alatt álló eredetmegjelölések és az oltalom alatt álló földrajzi jelzések uniós rendszeréről. Ehhez többnyire a „Wine in Moderation” tartalmait fogjuk használni, akik a fenntartható borkultúrát népszerűsítik. (https://www.wineinmoderation.eu/hu/home/ )

A borvidék egy új arculatot fog kapni, ami alatt új logót, egységes és a fent felsorolt céloknak és stratégiának megfelelő kreatív kommunikációs dizájn elemeket, egységes kiállítási és rendezvény dekorációs elemeket értünk.

Az új arculatváltás egy új szlogent is hordoz magában: Benned Mennyi Kunság Van ?”

tovább>